Bebeğim 30+2 günlük daha önce genetik test çalıştırdım normal çıktı detaylı usg çektirdim herşeyi normal çıktı taki bayram haftasına kadar bayramdan bir gün önceki kontrolüm normaldi 2 gün sonrasında çok ağır grip öksürük ishal hastalığa yakalandım dahiliye doktoruna gittim parol harici bişey yapamayacağını iletti ben bu süreçte 2 kere parol içtim çok ilaç almamak adına bitkisel bişey içmedim.. bayramdan sonraki kontrolümde bebeğimin kilo almadığı vücudumun benimle savaşmaktan ona bişey kalmadığını falan söyledi ve bebeğin aşağıya indiğini söyledi nstye bağladı birşey çıkmadı şükür ki 29+5’ de bebeğim 1280 gramdı bugünde gittim bebeğin kilosunu ölçmedi ama eşinin küçük olduğunu falan söyledi korktum böyle olup sorunsuz doğum yapan var mı yardımcı olun lütfen tecrübeli anneler..