Nihanucar Busrasefa bugün gidemedim yarın gidiyorum yazıcam ☺️ Bitane daha doktor var beğenmezsem ona gidicem Aslı diye
Busrasefa Nihanucar bende ona baktım zeynep kamilde çalşmış bende ikisi arasında kaldım haber ver cnm
Nihanucar Arkadaşlar gittim kadriye hanıma Harika çok iyi anlatıyor . Bütün herşeyi detaylı kontrol etti . Dogumhaneyi odaları gezdim tertemiz harikaydı . Tavsiye ediyorum medikal muhasebeyle de görüştüm herşeyi detaylı bir şekilde konuştum . Fiyatlar l ilgili 🙏🏻 Gitmenizi tavsiye ederim
Nur_akdg Bende Kadriye ERDOĞANa gidiyorum memnunun öneririm ☺️ Gayet ilgili tahlil istemişti Sonuç cıkınca aradı beni konustuk telefonda sonucu bildirdi rahatlatıcı bi konusma tarzı var..bu şekilde arayıp konusması ilgili oldugunu gösteriyo bence👍☺️🤩
mimarkadin Bende o hastaneyi çok merak ediyorum. Küç bir hastane mi acaba bilen var mı? Fiyatları nasıl
mom02636 Nur_akdg fiyatları baya uygunmuş ben Çamlıca Erdem e gidiyorum ama medipol bize daha yakın mesafe olarak bu medipol Çamlıca dediğiniz Namazgahta Ümran tıpın biraz ilersine açılan dimi
mom02636 Nur_akdg o zaman birde orayı deneyelim bakalım sezeryan fiyatı uygunmuş ikinci hamileliğim sezeryan olucam 😊
mdn9o Yeni açıldığı için fiyatlar bu kadar uygun sanıyorum. Yoksa büyük ve de isim yapmış bi hastane. Bana da çok yakın. Ben de Koşuyolu medipole gidiyorum. Fiyatları görünce buraya mi geçsem dedim :)
Nihanucar mdn9o ben konuştum muhasebeyle yeni yıldan sonra olurmu zam diye olur ama aşırı derecede olmıyıcak dedi
Nur_akdg Bi 6 ay kadar böyle uygunmuş benm kuzenim hemşire medipolde oda öyle söyledi muhasebeyle konuştuk onlarda aynı dedi..müşteri toplayana kadar sanırım