mucizemgelsin61
2 sene olcak benim ekim/21 de yaptım doğumu ama evet cuma 10 da doğum cmt çıktım akşam evdeyken eşim farketti gögüslerin bi şiş gibi dedi parmagıyla dokunda taş gibiydi, o an nasıl korktuğumu anlatamam çok şükür annem kayınvalidem hemen baktı süt geliyor dedi aslında gelememiş. Bir ağrı çektim anlatamam lahana koyduk süt indi ama sağma elleme dediler 2 ayda anca bitti sütüm. O anki psikoloji çok kötüydü sütün var ama bebeğin yok..
Ancak öğrenmeye başladım bir yerlerde Rabbim can alırken bir yerlerde veriyor. Gene ikiz gebeliğim var üstelik bu sefer tek yumurta ikizi. Rabbim ömür biçtiyse doğacaklar Allahın izniyle 🌸