AysegullM Zezegamze sabah öğlen akşam yemekten hemen önce açlık, ilk lokmadan 1 saat sonra da tokluk ölçüyorum. Endokrin doktorum açlık en fazla 100, tokluk en fazla 140 olması lazım diye söylemişti bana
Ginger_ Açlık ölçüyorsun önce sonra yemeğin ilk lokmasından itibaren 1 saat sonra tokluk ölçüyorsun . Saat başı değil sabah öğlen akşam yemeklerinde ölçüm yapıyorsun