Eda3434 Merhabalar tam 9 haftalık hamileyim yaptırdığım idrar tahlilinde idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktorum çok fazla çıkmış dedi antibiyotik verdi daha önce böyle bir durum yaşayan var mı bebeğe bir zarar verebilir mi acaba ?
Denizim921 Eda3434 hamilelerin kullanabileceği antibiyotik ilaçlar var bende kullandım 1000 mg bir sorun olmadı
Gamzekck_ Bişey olmaz zaten doktor vermiş gebelikte kullanılabilen antibiyotikler de var çünkü endişe etmeyin 🌸