kaderimsibirii Hanımlar merhaba yarın ilk muayenem var biraz korkuyorum sizin nasıl geçti nasıl muayene oldunuz ultrason mu vajinal muayne mi oldunuz
Kubishcan Kaç haftalıksin? Ben ilk 5+2 de gittim önce karından baktı hicbirsey gozukmeyince vajinal Bakalm dedi orda kese gözüktü ama d’ha bebek yoktu.