Omermomm_ sancım vardı zaten ve bugün 1 parmak açıklığım olduğunu öğrendim pazartesi gününe kadar kendi sancımı çekerek doktorumun izninin bitmesini beklicem 😍
Omermomm_ Emine-A- benim kendi doktorum yıllık izinde o gelene kadar sancımı çekeceğim canım o gelince belli olacak daha doğrusu ama alırlar dedi doğuma
Emine-A- Omermomm_ hımm hayırlısı olsun beni de haftaya alacak doktor kırkım doluyor çünkü suni verecek
Renaaa Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah 🤲 Sancılar için de sabır ve kolaylıklarınız olsun 🤍🍃🌿🌺🍀
Omermomm_ arirangg hissediyorum canım yalancı sancı diye düşündüm kendi doktorum da yoktu yinede ne olduğunu öğreneyim dedim sonuç böyle oldu
Mlkymn Omermomm_ bende açılma var ama hiç doğum belirtisi sancı vs yok.3.5 santım açılma ile acaba ne zaman doğururum merakla bekliyorum