Arkadaşlar selam 10 haftalık gebeyim ve nabzım hep yüksek çıkıyor bu normal mi acaba ? Dinlenirken bile bazen 115 nabız gördüğüm oluyor yürürken zaten söylemiyorum bile 156 gördüm en son. İlk gebeliğim olduğu için anlamaya çalışıyorum açıkçası nedeni ne olabilir diye sizlerde bu problemi yaşıyor musunuz ?