Sancılarımin çoğunu hissetmiyordum eger kanaman olursa suyun gelirse sancin artarsa gelirsin dedi. Ama benim de aklımda hep bu sorular var inan bende bilmiyorum aşırı bel ağrım var ama su kan vs gelmedi napmam gerek hiç bilmiyorum her gitmemde de alttan muayene ediyor 33. Haftadan beri sancı çıkıyor nst de malesef bende korkuyorum artık alttan sürekli muayene olmak tetikliyor mu diye napmam gerek hiç bilmiyorum