Böyle bir hastalık duydum kaşıntı belirtiymiş. Geçen gün benim ayağımın alti baya bir kaşındı ama sonra devam etmedi endişe ettim biraz bu hastaligi yaşayan var mı nasıl belirti veriyor. Doktor bu hastalığın teşhisini koyunca sanırım sezaryena alıyor direkt