Mervesultan evet güzeldi size tavsiyem normal doğuracaksanız sancınızı evde çekip gidin ben biraz ilk çocuk diye 3 cm açıklıkla gittim gerçi bir şey olmuyor ama hastanede beklemek sancı çekmek biraz insanı yoruyor valla ben çok memnunum Ceyhun beyden doğumhaneye aldıla beni 9 cm açıklıktan sonra 2 3 kere ıkındım ebelere sonra Ceyhun bey bir geldi 10 dk da doğurttu dikişimi attı gitti öyle söyleyeyim normal doğum taraftarı ben o anki psikolojiyle acıdan beni sezeryana alın felan dedim hayır dedi doğuracaksın hep normalden yana çok memnunum Allahım size de nasip etsin inşallah