Selam hanimlar . İlk gebeligimde de bu (ikinci) gebeligimdede 4. 5. Aydan sonra sağ böbreğimde şişme ve genişleme oldu. Doktorum ultrasonla bakti 3 bucuk santim genişleme olmus ve baya bi su birikmis böbregin suda yüzüyor dedi. İlk baslarda agri olmuyordu .su an 25+6 yim ve geceleri agrisindan uyuyamiyorum . İlk gebeligimde doktor stent takmayi onerdi ben kabul etmedim ve doguma kadar o agriyla yasadim. Su an sanki agrisi ozamana gore daha fazla . Aranizda bu sorunu yasayan ve caresini bulan varmi acaba ? Bebek buyudukce baski yapiyo agrida şişmede artiyor 😪