Fatma_armutcu Kızlar salı günü beta verdim 473 çıkmıştı bugün bidaha verdim 1813 çıkmış doktor çok iyi birden yükselmiş ikiz olma ihtimali var dedi 3 günde bu derecede yükseldi ikiz anneleri sizde nasıldı
Mltsnl Fatma_armutcu ikizler betayla belli olmuyor kese ve bebekler oluştuktan sonra yani genelede 8 veya 9. Haftada belli oluyor ☺️
Brcpg Fatma_armutcu benim de beta 885 di iki gün sonra 4 bin olmuştu . Ben de ikiz heralde dedim ama tek kese vardı . Keseyi görmeyi bekleyin 🙃