Bugün 37+1’de çatı muayenesi oldum kastığım için birazcık acıdı. Doktor çatın müsait ama sen çok ağrı çekiyorsun nasıl olacak dedi ama normal rahat doğurursun ağrı olursa epidural takarız dedi. Normal deneyelim olmadı sezaryene döneriz dedim. Bir de rahim ağzım 34 mm şu an yani hiç açıklık yok aksine kısalma da yok bebek de iri acaba normal doğum denemek saçma mı? Bebeğim geçen hafta maşallah 4 kiloydu çatıya girdiği için yine 4 ölçüldü.