Esravrl KıZlaaar başakşehir çam sakurada dogum yapanlar varmı acaba orda dogum yapmayi dusunuyorum Allah nasip ederse ama bi kac kisi guzel dedide yapanlar bilgilendirebilirmi😌
Merveee_56 Esravrl seni korkutmak istemem ama sürekli enfeksiyon kapan bebeklerle dolu eşimin kuzeni doğum yaptı bebeği enfeksiyondan kuvezde şuan bir kaç ornekte var tabi daha çok araştırman gerekiyor belki bu duyduklarım bana denk gelmiştir
sarellem55 Esravrl canım ben 1 ay önce orda normal doğum yaptım 24 saat sonrada evime geldim hastane tam teşekküllü hiç bir sorun yaşamadım hep özelde muayene oldum ve son haftalarda 3 kere gittim orayı tercih ettim tertemizdi öneririm
Mavisim3457 Esravrl Bende orayı düşünüyorum nasip olursa. Okuduğum kadarıyla gidenler memnun. Hastane büyük ve çalışanlardan da memnunlar
Pikachukiz53 Merveee_56 bu enfeksiyon durumu özele de gitse olur bence sadece hastaneye suç atmamak lazım belki de enfeksiyon doğum anında anneden bulaştı kim bilir
_dilara8mustafa_ sarellem55 randevusuz gidince bakıyorlar mı ? Bende istanbulda orada doğurmak istiyorum ama kontroller için randevu bulamıyorum nasıl yapıcam bilmiyorum 😞 Şehir dışından gelicem doğum için
sarellem55 Evet ben memnun kaldım tavsiye ediyorum dogumhaneye rafakatcinle giriyorsun bebeği yanından hiç götürmüyorlar odalar 2 kişilik tek kişilik şansına artık
Mavisim3457 _dilara8mustafa_ 36.haftadan sonra randevu almadan gidince bakıldığını duydum. Öncesinde iseniz randevu şart.
sarellem55 _dilara8mustafa_ bakmıyorlar diye biliyorum en azından 1 2 kez muayene olmak gerekiyormuş son kontrollerimı orda olmuştum ben araştır istersen bana kalırsa almak zorundalar
sarellem55 _dilara8mustafa_ 38 den sonra acilden giriş yapabilirsin demişti bana dr sende öyle yap istersen
Meryeminannesi20 _dilara8mustafa_ randevu almak için her sabah saat tam onda MHRS den deneyin randevu düşüyor
Birminikannesi1 _dilara8mustafa_ cam sakuraya randevu bulmak çok zor ben randevu alacağım zaman bulamazsam talep ediyorum onun dışında talep etsem bile durmadan girip bakıyorum özellikle sabah 10da o şekilde buluyorum