Eflinlina benim çok zordu, bel fitigim vardı hiç bişe yapamadım ağrıya , sonra enfeksiyon kaptım aylarca onla uğraştım , doğum yapana kadar prilam kullandım bulantım devam etti , ilk üç ay aşırı bulantım vardı ve kusamiyordun ölüyordum, son iki ayda da sırt agrimdan e kaşık agrimdan yatamıyordum. İç karnım dar olduğu için direk dışarı çıktı karnım ve üst bolgem biraz kısa olduğu için bebek buyudukce ne nefes alabildim ne ağrım geçti 🙄🙄 ama sonunda kızımı kucagima aldım ve hepsini unuttum 😇😇😇 hiç gecmeyecek gibi geliyor ama su gibi akıp gidiyor şuan kızım dört buçuk aylık oldu ve çok geçmeden ikinciyi yapmayı düşünüyorum 😇😅