Kızlar ne durumdasınız ? Benimde geçen hafta kanamam olmuştu bebek bezini dolduracak kadar fazlaydı çok şükür ki iki bebeğim de iyiydi keselerde kanama alanı da görülmedi doktorum ikizlerde olabiliyor demişti her ihtimale karşı iki gece yatış yapıldı. Üç dört gündür lekelenmem yoktu bugün kahverengi lekelenmem tekrar başladı doktorum gelmene gerek yok kanamaya dönerse gel dedi ikiz olduğu için yerleşiyor dedi. Zaten tüp bebek tedavisyle oldu baştan beri düşük önleyici iğneler kullanıyorum. Bugün 9 haftalık olduk çift yumurta ikizlerim. Rabbim sağlıkla sihatle hayirlarla kucağımıza almamızı nasip etsin yavrularımızı