Kızlar 33 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim kilosu 1900 2 kg arası boyu 42 cm dedi haftaya tekrar çağırdı kilo alıp almadığına bakacağım dedi çok moralim bozuk çıktıktan sonra ağladım çokmu zayıf fikri olan var mı ilk hamileliğim çok tecrübesizim