Zehouu Bulbulyuvasi valla panik olma sakin karşıla bir sorun olmuyor evet biraz şiddetliydi normal sancıyı bilmiyorum ben suni direk Rahime giriyor kasılması ama ben dua ederek karşıladım sende öyle yap sakin kal bişe olmuyor