Selam kızlar. Ben emzirmenin nasıl bir his olduğunu merak ediyorum😊 mesela acıyor ama yine de bebeğin için seve seve katlanıyorsun gibi bir his mi yoksa hiç hissetmiyorsun mu ne bileyim. Sorumu saçma bulmuş olabilirsiniz ama merak ediyorum garip bir olay resmen bebek benim mememden beslenecek🤷🏻♀️ bir de ben hep görürdüm anneler emzirirken çok rahat oluyorlar(eleştirmiyorum tabii ki) biz görüyoruz mesela göğüslerini, çekinmiyorlar gördüğüm bütün anneler böyleydi😄 ben çekinirim gibime geliyor bu utanma çekinme hissiyatı bebek doğunca geçiyor mu yoksa başkalarının yanında emzirmeye utanan anneler de var mı😄