Linnaella bizde de durum öyle canım 23+3 olduk hala devam 12 haftalıktık öğrendiğimde 30.haftalarda çıkabiliyormuş yerine bekliyoruz ama bu süreçte baya iğne ve ilaç aldım kendimi zorluyamıyorum en ufak yorulmada hafif lekelenme şeklinde kanamam oluyor