Deletedmom_85 yok canım pozitif olması senin rh ın oluyor. Eğer sen negatif eşin de pozitif olsaydı o zaman kan uyuşmazlığı oluyordu. Çünkü negatif yani eksi olan kan grupları artıları kabul etmez. Senin kanında bebeğin de kanı olduğu için bu durum olumsuz etki yaratır. Ama eğer seninki artı onunki eksi olsaydı bir problem olmazdı büyük ihtimalle çünkü artılar eksileri kabul edebilir. Çok karışık bir mevzu bu ama sende sıkıntı yok merak etme😊