Veybil ben gittim de ne oldu kadın beni panik haline soktu dedi bu kese dedi büyümemiş dedi hani doktorsun tamam her hastayı aklında tutamazsın tabii ki anlayışla karşılıyorum ama önceki verilere bakıp da giriyorsun sonuçta içeriye 6 santimden 11 santimi çıkmış kese boyutu hatta 12 santim gibi işte hocam dedim böyle böyle ha o zaman dedi defteri getirsin bir bakayım dedi ha dedi büyümüş dedi sonra bana kum döküyorsun dedi halbuki arkadaşım hemşire arkadaşına gösterdi sonuçlarımı öyle bir şey demedi sonra böyle pimpirikli yapacak şekilde şekerim var benim böyle olur şöyle olur bilmem ne falan filan korkutucu şekilde şey yaptı yani hani böyle olumlu bir açıklama değil olumlu yönlendirme değil olumsuz taraftan bir yönlendirme halindeydi ben o yüzden ikinci hakkımı kullandım bir daha gitmeyi düşünmüyorum işte benim ki de bu arada haftasına göre 4 hafta 4 günlükmüş işte bir onu gördü bu muayenede zaten anca haftaya ya da öbür hafta görünür bebek