Ssshhh canım çok geçmiş olsun,benimde çok önceden başıma gelmişti,gece oldu mu dayanamıyordum çünkü gece kaşıntı daha çok artıyordu,yıkandıkça su değdikçe iyice kötü oluyordum,evdeki herkesin kıyafetleri ve benimkiler ayrı ayrı yıkandı,çarşaflar nevresimler vs hepsi yüksek derecede temizlendi,çok fazla kimseyle sarmaş dolaş vs yapmadım uzak kaldım herkesden,benim ki farklı bi evde kaldığımdan dolayı oldu,ev aşırı nemli ve tozluydu,yattım kalktım 15gün boyunca idare ettim ama sonrası hastanelik oldum,çok geçmiş olsun kremler ilaçlar vs seni rahatlatır..