Hepinize merhaba bugün aşılamanin 8. Günü ve benim inanılmaz bı bel ağrım var adet sokulurken yaşanan ağrı gibi diğer günlerde vardı ama bu kadar şiddetli değildi belime yastık koydum mu geçiyo ama bı şey yapmak istediğimde veya otururken çok agriyo bugun dayanamayıp erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı aşılamanın 8. Günü Catlatma İğnesinin 10. Günü sizce iğnenin etkisi mıdır lütfen yardım edin..