morsumbul 14 aylık bebeğim var aşırı bağımlı lavobo ya dahi gidemiyorum sürekli kucagımda durmak istiyor işlerimi yapamıyorum ek gıda reddediyor sürekli emmek istiyor ne yapsam bilemedim kimseye gitmiyor kimsede durmuyor