Fatoss994 Kızlar kaç gündür karnımda kasık da bir sancı acıyo resmen hasta olmama beş gün var daha test yaptim aceleci davranıp negatif çıktı ama göğüslerim de acıyo çok ve beyaz bir akıntı var göğüs uçlarında yorgunluk halsizlik de var üzerine böyle olan vsr mi bunlar ne belirtisi bi kadın hastalıkları na muayene mi olsam yoksa acile gidip kan testi mi. Bilemedim yardımcı olur musunuz
Busrazerk Aynı şey benimde geçen ay başıma geldi test yaptım negatif çıktı bu ay adet olmadım 4 gün gecikince 24 Kasım’da evde test yaptım pozitif çıktı adetinin gecikmesini bekle bence insan umutlanıyor Allah kucağını boş bırakmasın gönlüne göre versin
Busrazerk Fatoss994 kaşığımda ağrı hiç olmadı sık idrara çıkmaya başladım göğüslerim o kadar ağrıyordu ki dokunamıyordum benim belirtilerim bunlardı 25inde kan testi yaptırdım pozitif çıktı 5 haftalık hamileymişim
Fatoss994 Allahım banada nasip etsin inşallah 🙏 allah seninde sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 Busrazerk