@Aycin_ bende de aynısı oldu 8 haftalıkken, bana alttan muayene yaptılar düşük riskimin olduğunu söylediler iğne yaptılar ve fitil verdiler tek işin yatmak olsun dediler korkulcak bişey yok şuan 12 haftalığım her şey çok güzel gidiyor gün içinde mümkün olduğu kadar hiç bi iş yapma çevrende yardım edebilicek biri varsa ailen vs onlar görsün işlerini kanamadan sonra ara ara lekelenmeler olabilir onun içinde gittim doktor kan gelmediği takdirde problem olmaz dedi aklında bulunsun panik yapma kendine bol bol dikkat et