Rabiaa6 Prensesruya pek olmaz ama bulanfili bir gebelik gecirdiysen normal olabilir . Ben şuan 28 . Haftadayim ve üşüttüğüm için midem bulanıyor malesef
Aysee1123 Prensesruya 26 yım 2-3 gün çok hafif aç karınayken bulantım oldu gibi oldu ama geçti. Kasık ve karın ağrımda vardı fakat bugün kontrolüm vardı sorun yok