Deyzi_2000 Hanımlar 7 aylık olduk doğuma 2 ay kadar bir süre var doğuma yakın ne zaman temizlik yaptınız ve ağdadan başka onerebileceginiz bir şey var mı ne zaman yapmam gerekiyor sizce temizliği son 1 ay kala felan mi ?
Mavisim3457 Deyzi_2000 Walla ben göbekten pek eğilemiyorum. 1 ay kala da mantıklı 36 haftadan sonra her an doğum durumu olabileceği için.
Merve1616 Deyzi_2000 Bende 7.aydayim bu zamana kadar hep tüy dökücü krem kullandim.Cunku ağda yapınca alerji oluyor cildimde. Doğum öncesi de krem kullanmayi düşünüyorum.
Deyzi_2000 Mavisim3457 bende öyle göbekten dolayı göremiyorum ağda mı kullaniyorsunuz peki ya da başka bir şey mi
Mavisim3457 Deyzi_2000 https://www.gebe.com/gebelikte-genital-bolge-temizligi Bu siteden baktım. Tüy dökücü önerilmiyor kimyasal içerdiği için. Ağdada bazı durumlarda erken doğumu tetikleyebilir diyor. Jilet falan filan yine en uygunu ağda yazılmış. Hijyen koşullarına uygun olarak yapılması durumunda. Ben Şimdilik eşimin traş makinesinin bir başlığı var onunla yapıyorum.
turkuaz_ Benim daha var ama tüy dökücü kullanıyırum. Naparım bilmiyorum ağdamı yaparım başka nişey mi
Deyzi_2000 turkuaz_ tüy dökücü krem bende düşündüm ama kimysal katkısı varsa eğer zararı olur mu diye ağdaya kendimi de hiç alistirmadim ne yazık ki acıyacak diye de korkuyom aslında en sağlıklısı agdaymiş da tüy dökücü krem bilmiyorum olabilir miki
Hlybkr Deyzi_2000 ben doktora sormuştum tüy dökücü krem ya da bu deriyi uyuşturan kremler var eczanede satılan emla anestol falan onları kullanabilir miyim diye. Kullanabilirsin sorun olmaz dedi. Rahim içine ulaşabilecek bi etken maddesi yokmuş deri altına kadar sadece etki ettiği için sorun yaratmaz demişti.
turkuaz_ sevgi9654 benım doktorum kullanabilirsın dedı aydan aya ona giderken tüy dökücü kullanıyırum diğer zamanlarda jilet