Agg0207 dilanktr canım doktorun bişey söylemiştir illaki iyi yada kötü diye burda bizim söylediğimize güvenme bnce
Dilans dilanktr ay galiba benimki sisko olcak.daha 32+2 deyiz 2200 kg olmus 😀 saglikla gelsinler.sıkma canini bence iyi kilosu.
Agg0207 dilanktr ben 36+1 de gittiğimde 3300dü kilosu 14 günde 1 kilo aldı yediklerine dikkat edersen biraz kilo alır bnce
Maviii dilanktr kırmızı et ye, ister kavur ye, ister haşla.. gerekirse kahvaltıda bile ye, inanki alıyor.. pekmez muz bilmem ne ben bunların hiç birini tüketmedim
DilekayiroluAy dilanktr bence 3 kilo olur hatta ben ilk dogumumda doğuma gireceğim gün ölçtürdüm 2800 du fakat kızım 3 kilo.dogdu
Maviii Agg0207 doğdu mu bebeğiniz maşallah 14. günde iyi almış birde son zamanlarda az alır diyorlar kime inanacağımızı şaşırdık
Agg0207 dilanktr kahvaltıyı hamileliğimde hiç atlamadım kasar peynir ceviz bal süt 2 yumurta haftada 2 kez balık meyve bol sebze yemekleri muz kilo aldırıyor diyorlar ama muz çok fazla rahatsız ediyor beni ve hamileliğin son zamanlarında kabızlık yapabiliyor. Protein agırlıklı beslendim ben genelde süt ve süt ürünleri daha etkili bence bebegin kilosunda tabi genetik yapıda önemli canım
dilanktr Agg0207 tesekkur ederim canim bende elimden geldigi kadar yemege calisayim bunlari 1 haftada ne kadar alirsa artik
Agg0207 Maviii yok hayır doğmadı daha son zamanlarım artık yarın 38. Haftam olucak . Son zamanlarda az alır diyorlar genelde ama genede iyi beslenince anne bence bebek kilo alıyor
Maviii Agg0207 aynen canım benimde 36. haftamda 3 kiloydu, şimdi 39. haftaya gireceğiz kaç kilo aldı diye merak ettim, işte kimisi kilo almıyor dedi ya bende acaba gerçekten almıyor mu diye sorayım dedim 😊
EmineBurcuTfekiSar dilanktr canım kimsenin bebeğinin kilosuna bakıp az çok diye karar verme. Fizyolojiktik birazda bu bebek kilosu anne baba minyon ise bebekde öyle olabiliyor. Ayrıca 2500 kiloyu geçtiğinde düşük Doğum kilosunda olmuyor ve yeterli kiloda kabul ediliyor bebekler önemli olan sağlıkla olmadı ve geleişimini tamamlaması. Ayrıca biliyorsun ulturasonda +- yanılma payı oluyor. Belki doğumda ulturasonda gösterdiğimden fazla bile olabilir. Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla vaktinde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🤲
KbraUralArslan 2800 bile doğsa gayet güzel bir kilo ki alır bence bir haftanız varmış daha.Herşeyden önce sağlıkla gelsin doğunca hemen toparlıyorlar zaten 🙏🏻