Hanımlar bilgisi olan lütfen yazabilirmi doğumuma çok az kaldı kütahya ya yeni taşındım özel hastaneyle anlasmistim doğum için fakat sigortamla ilgili sorun çıktı ve 9 bin olan doğum ücreti 30 bin olarak çıktı bugün yarın doğurabilirim .devlet hastanesini tercih etmememin sebebi doğum sırasında erkek doktorların ve asistanların girmesi korkusu yüzünden. şimdi mecbur kaldım devlete gitmeye en yakınımda evliya çelebi hastanesi var burda doğum yapan varmı acil yazarmisiniz ne yapacagimi şaşırdım