iremmm1919 benim kasım ayının ilk haftası tahmini doğumun 2. Gebeliğim , ilk gebeliğimde ümraniye eğitimde yaptım normal doğumu pek memnun kalamadım odalar lavabolar hiç hijyenik değildi . Afiyet hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum odalar tek kişilik galiba hijyenik mi nasıl acaba