20 haftalık hamileyim aşırı kabızlık sorunum var. Şurup kullanıyorum ama fayda etmiyor. İşkence çekiyorum tuvalete gitmekten korkuyorum saatlerce kalkamıyorum. Kefir kayısı çoğu şeyi denedim fayda etmiyor. Hemoroid sorunum da cabası. Siz neler yaptınız böyle bir şeyle karşılaştınız mi?