Merhaba,Tetanoz aşısını aile hekimim 2 doz şeklinde yapılacağını söyledi,ilk dozu yaklaşık 20.haftada öneriyorlar. Kaydımı gönül rahatlığıyla oluşturdum,hamilelikle ilgili bilgilendirme yapıyorlar,rutin kan,idrar tahlillerinizi de alıyorlar.Tetanoz aşısı,özellikle kirli yaralanmalar sonucunda ortaya çıkabilecek durumlarda bariyer gibi koruma görevi var,örneğin; Allah korusun paslı herhangi bir şey battığında,bu durum hamilelikte daha tehlikeli hal alabilir. Normal doğum olsun,Sezaryen doğum olsun,kesim aletleri pas,mikrop bulaşma riski taşıyan aletlerdir.Asıl amaç da ameliyathane esnasında oluşacabilecek kötü durumların oluşmaması içindir.Bunu sağlığınız için yaptırmalısınız,her insan yaptırmalı🤍