arsamveannesi 37+5 te sezeryan istersen yalarim dedi doktor erken mi bilmiyorum onceki dogumum erken olmustu sorunlardan dolayi. O yuzden mi erken aliyor. Bide tam 35 haftama girdgmde cati muayenesi yapcak belki normal yapabilirm diye erken degl mi oda
eylulmihrasmom Gkee her bebeğin gelişimi farklıdır 37den sonrası normal olarak kabul ediliyor ki zaten nerdeyse 38 olmuş
eylulmihrasmom Gkee gelişime göre de yapmış olabilir dediğim gibi 34 sonrasında bakan çok var diye biliyorum açılma vsye göre benim maşallah kızım yerinde durmadığı için 22den beri açılmam var😂
1mucize arsamveannesi 36+5 te suyum geldi sabaha karşı 37+6 Doğum yaptım erken değil bence 37-40 arası normal diye biliyorum
Merveee_56 arsamveannesi hayır canim erken değil 37 haftada bebek zaten bütün gelişimini tamamlıyor sadece kilo almaya devam ediyor genel de doğumlar zaten 37 42 hafta arasından gerçekleşiyor çatı muayenesini de 37+4 de oldum ben
yasolinko arsamveannesi 38+5e gun verdi banada, alttan muayene yapmadı hiç suan 35+5im, onun dısında bebek ne kadar ıcerde durursa o kadar ıyı canım🩷