Kubraurganalper Kuzuletta bni 2.gebeligim de 35.haftamda pat diye ortada bıraktı ilk günden itibaren sadece ona gittiğim halde..
Kuzuletta Ben aciline gittim ve bebek yoğun bakım alamı yeterli olmadığı için istanbula gönderip yatış yaptırıldı ama farabinin acili leş gibiydi. Ebelerde çok ilgisizdi.
Kuzuletta Kubraurganalper Benim de o doltor yüzünden randevum yandı. 15 gün randevu alamıyorum, kontrollerim yandı