Canskndmr seni üzmek korktutmak istemem kuzum ama bir benzerini ben yaşadım benim ki daha farklı bir hamilelik hastalığıydi papul ve pustuler hastalığı olarak geçiyordu 34 de başladı oğlum 3.5 aylık olana kadar çektim sonradan kendiliğinden geçti yavaş yavaş ama hiçbir doktor anlamadı yanlış teşhis için tedavi uygulandı belki benimki o yüzden uzun sürdü uyuz tedavisi bilmem ne tedavisi uygulandı mahvettiler beni lohusaligim burnumdan geldi resmen o yüzden aklı başında bir cildiyeye git derim