Nisanannesi34 saçma bi soru sorcam🥲 Gümüş kapaklar süt topluyor, her seferinde ani harekette akıp gidiyor.Ped koyunca böyle olmuyor ama oda rahatlatmıyor.Çözümü olan var mı bebişin sütünden gittiği için üzülüyorum😓
Htcanne Nisanannesi34 ben gümüş kapağın üstüne göğüs pedi kapatıp sütyen giyiyordum ozaman dökülmüyordu.
Crazymom52 Nisanannesi34 Göğüs kalkanı kullanıyorum ben. Philips Avent aldım, kutuda iki ayrı kabı var birinde hava delikleri var diğeri deliksiz. Deliksiz olanı sürekli kullanıyorum. Süt biriktikçe boşaltıyorum.