GizeemArslaann Kızlar selam. 14 haftalık hamileyim ve gastritten dolayı hiçbir şey yiyemiyorum. Doktorum rennieye devam edebileceğimi söyledi ama nedense emin olamadım. Gebelikte bir zararı var mı bilen var mı acaba?
Pamuk GizeemArslaann Gastrit varsa beden lansor falan vermiyor.Bendede reflü var lansor vermişti.Cok rahattım.
December GizeemArslaann şikayetiniz şişkinlik mi ben şişkinlikten yuruyemiyorum karnım gerildi iyice. Midem çok kötü sadece şişiyor hicbi sey yiyemiyorum rennie ve nexium verdi doktor hicbir ise yaramıyor :(
Beyzabasyigitt Bende gastrit yok ama her gün akşam mide yanmam çok oluyordu rennie şurup verdi doktorum zararlı bir şey olsa vereceklerini sanmıyorum
senoski GizeemArslaann bana doktorum rennie verdi. Hiçbi zararı yok dedi hatta içinde kalsiyum var dedi.