Yeni77 İlk gebeliğim o yüzden çok tecrübesizim. Kıyafet alışverişinde hangi aylardan kaçar tane zıbın, tulum almak gerekir. Kış bebeği olacak Allah nasip ederse zibinlari uzun kollu mu tercih etmeliyim. Giydirirken zor olur mu acaba?
Nur_50 Yeni77 benimde ilk gebeliğim ama 18 yeğenim var artık tecrübeliyim 🤣uzun kollu ayaklı femuarlı tulum alabilirsiniz çıtçıtlı göre daha kullanışlı. Zıbınları böyle zarf şeklinde alırsan rahat giydirir çıkarırsın birde zıbın altları beli böyle tercih et daha rahat lastikli sıkabilir birde ayaklı alt daha kullanışlı çorap gerek kalmaz.
Nur_50 Yeni77 ben 0-3 1-3 3-6 tercih ettim büyük yaş sonra bebeğin gelişimine göre alırım ben ilk 6 ay kullanacağım şeyler alacağım. Zıbın alt takım alırım büyük ihtimal birde böyle femuarlı ayaklı tulum tercih edecem 2-4 aldım 4-6 aldım 1-2 alacağım sayı olarak 6 tane 1-2 6 tane 2-4 6 tane 4-6 alacam duruma göre yine alırım bazı bebek çok kusuyor reflü oluyor onda kıyafet çok gidiyor kış bebesi olacak kıyafet kolay kolay kurumaz o yüzden çok alırım olursa eğer ağız mendili çok al