Rabiacaliskannn Sizce doğum için doğru bi yermi hastanede doğan çocuklar çoğunlukla enfeksiyondan ydb yatıyomus bilgisi olan yazabilir mi
Jerryy Rabiacaliskannn hastane çok iyi temiz özenli doktorları da ilgili bende yeni doğum yaptım benim bebeğimde solunum sıkıntısından yattı fakat bebeklerin iyiliği için yani sonuçta yatırıyorlarsa vardır sebebi diye düşünüyorum 🙃