Ayce09 bende oyle hiç bı dogum belirtim yok açılma yumuşama hiç bişey yok. acilden geldim şimdi hareketlerine dikkat et diyolar gelişimi az diye bende hareket etmeyince gittim bişey yoktu ama o zaman alın sezeryanla yani madem riskli dikkat et diyorsunuz. İnatla almiyolar normal doğumu bekliyorlar. Ben bide Serklajliyim yeni alındı serklajim özellerde kabul etmiyor gidip isteğe bağlı Sezaryen yaptırayım diyorum ama geri perinatolojiye yolluyorlar eğitim araştırmaya 🤦 kilosu şuan 2600 37+4 olcak işte gece . Ben aslında normal istiyorum ama her an hareketleri azalınca endişelenmekten acile gitmekten psikoljim bozuldu