Annetubiss Merhaba kızlar bugün saglik ocağına gittim tahlillerim için 4+2 hamile olduğumu söyledi ve folik asit vermedi demidim düşük diye ferro sanol yazdi icinde folik asit var tahlillerin guzel dedi ne yapacağım bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz
Mommybabyy Annetubiss içinde varsa tekrar yazmasına gerek yok bence fazlası zarar diye biliyorum hastaneye gidince sorarsın kadın doğumcuna
MommyLeyla Annetubiss Gebeliğiniz hayırlı olsun🌸. Kese görünene kadar kadın doğum doktorum bana da vermedi folik asit. 5+1 de gitmiştim. Bir hafta sonra kese göründü ve ilaç verdi ama ilk üç ay Demir ilacı önermiyorum kullanmayı dedi vermedi benimde kansızlık problemim vardı korkma sıkıntı olmayacak üç ayı tamamla Demir ilacına başlarız dedi sadece folik asit içiyorum.
Aysenurkrk Kuzucum eczaneden kendin alabilirsin. Bu arada ben doğal yollu olanını kullandım, ocean metil folat almıştım, günlük folik asit miktarını karışlıyor sentetik değil
Annetubiss Mommybabyy ama demir ilaci sonucta ve nerede okusam ilk 3 ay demir ilaci vermiyorlar bu durum sasirtti beni
Annetubiss MommyLeyla çok tesekkür ederim Allah razı olsun💚 gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum şu an demiri kullanmayacağım 2 hafta sonra ozel bir hasfaneye gidecegim orada kontroller yapip folik asiti ve demir ilacini soracağım bakalım neler olacak
MommyLeyla Annetubiss Siz sağlık ocağını değilde kadın doğumcuyu dikkate alın derim 😊 dahiliyeye gitmiştim aynı gün Demir ilacı yazmak istemediler mesela kadın doğum uygun görürse yazar dediler oda uygun görmedi üç ay dolmadan. Folik asit olarakta Daily diye bir ilaç verdi doktorum eczaneden para ile alıyorum reçetesiz ama siz yine de görüşüp öyle temin edin derim 🌸