Arkadaşlar kurban bayramından önce başladı kasık ağrım ve hiç geçmiyor dinlenince sadece hafifliyor. Sol tarafta ağrım vajinama bile vuruyor sola yatarsam çok zor dönüyorum gece diğer tarafıma. Kanamam fln yok doktora gittim bu aylarda olur normal dedi bebeğe bakti iyiydi ama yinede sormak istedim böyle olan var mı geçiyor mu bi süre sonra. Şuan 19+0 haftayız.