Kızlar gecen hafta ilk randevum vardı sadece kese görünmüştü 5 +4 haftalıkta . Bir hafta geçti tekrar 6+6 diye geldim kalp atışı için. Önce karın da duymadık çok korktum sonra Alttan baktık duyduk ama 5+5 görünüyor ultrasonda doktor ultrasona göre gitçez dedi geç yumurtlamış olabilirsin dedi. Bi korktum nedense var mı bunu yaşayan