Merhaba, evet tatlı (özellikle çikolata) ve kafein bebeğin hareket etmesine yardımcı oluyor. Daha çok hareket ederse daha net görüntüler alabilir doktorunuz. Bi 20-30 dk evvel yiyebilirsiniz 🥰 gerçi sanırım bebiş daha küçük, ilerleyen dönemde çok işinize yarar