Gaye2601 30+6 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı. Bebek gelişimi 1 hafta ilerideymiş. Şeker yükleme testi yaptım ama bebeğe zarar vermesinden korkuyorum. Bir de tam 20 kilo almışım. Bu konuda bilgisi olan varsa beni de bilgilendirebilir mi lütfen 🙏🏻
peri5860 Gaye2601 Kaan kocatepeyi dinleyin o öneriyor şeker yüklemesini zararlı vs de değil ayrıca etrafımda şeker yüklemesi yaptırıp bebeği turp gibi olanlar var. İnsanlar her şeye kulp bulmayı seviyor. Risk var ise tabiki yaptırmanız gerek. Ayrıca şekerin olması bebeğe daha zararlı. Ben o içeceği içtim baklava daha şekerli bence tek sıkıntısı aç karnına içmek sıkıntı işte zorluyor biraz
Gaye2601 Busrayilmaz18 benden daha önce şeker yüklemesi yapmıycam sadece beslenmene dikkat et demişti. Şimdi bu kadar kilo aldığımı görünce yapalım dedi