Lumlum Hilalozkan_94 4+1 de keseyi gördük 5+5 de kalp atışı dinledik ama ikisi de vajinal ultrason ile :)
Tuqbakose Bizde 6+1 cuma günü doktora gittik kese var henüz bebek ve kalp atisi duyulmadı kaçıncı haftada duyarız acaba
Hilalozkan_94 Tuqbakose bizde 5 haftalık olduk 5+7de kontrole cağırdı duyamayabilirz endişe yapmadan gelin dedi bazen erken bazen gec duyuluyormus cuma gidicz kısmetse🤲
Livanur22 Lumlum ikinciye hamileyim hiç vajinal bakılmadım, 2021 de doğum yaptım bir kez alttam muayne dahi olmadım sadece doğuracagım gün açıklığıma bakıldı doktorum vajinali sağlıklı bulmuyorum demişti
Tessd Hilalozkan_94 Ben bugün keseyi gördüm 😌 kalp atışı için haftaya çağırdı tekrar. İnşallah onu da duyabilirim. Sizde durum nedir şu an