Zeliha66 [bilinmeyen] banada bastırmadılar canım akıntı cok az oldugu icin bi parmak atmışlardi o kadar kanaman niye bu kadar az olmus anlamadim 1 hafta sonra doktorun kontrole gel demedi mi?
Deletedmom434 [bilinmeyen] herkeste bastırılmıyor canım için rahat etsin diye kontrole tekrar gidebilirsin
Elfayldzl2016 Deletedmom434 bende doğum yaptım erken normal doğum oldu 9tane filan dikişim var seninkiyle aramızda 9gün var
Zeliha66 [bilinmeyen] telefonla ara anlat durumu belki kontrole tekrar cagırır. Bide ultrasyonla baktıysa bende öyle bakmıstı doktor kanaman faln azalmış rahim toparlanmaya başlamış hersey yolunda demisti ben 10gün sonra gitmiştim ama
Zeliha66 [bilinmeyen] allah alla her doktorun bakış açısı farklı galiba yada icine sinmiyosa baska doktorada görün canım. Bana bakmisti cünkü
Deletedmom434 Elfayldzl2016 oy hadi Allah analı babalı büyütsün benimde 2 dikişim var sanıyordum 6. Günümde dikişim düştü tek varmış
Melekbebek Deletedmom434 cnm ben sezeryan la doğum yaptım 18 gün önce iç dikişleri açılma ihtimali varmı bu saatten sonra yanını dikişler kapanmismidir
Zeliha66 [bilinmeyen] hadi arayıp sor doktoruna ihmal etme. Bi cok nedeni olabilir ben 35 haftalik erken dogum yaptigim halde nerdeyse 20 25 gün az az da olsa kanamam oldu hele ilk 1 hafta saar bası degistirmistim pedimi
Atlarlayasayan [bilinmeyen] bastırılmayı ilk kez duyuyorum🧐ben sezeryan oldum ama kimse bastırmadı 🤣ama kanamam oldu 1 ay kadar
Ezgim Bana ilk doğumunda bastırmadilar karnıma ama ikinci doğumunda bastırdılar yoğun bir kan aktı yanımdaki hastaya da bastırmadilar hastaya hasta ayaga kalkar kalkmaz birden kan boşaldı bastırmadiklari için içiniz rahat etmiyorsa arayın bir doktorunuzu😊